První dojmy z Phantom Blade Zero
Vypadá to jako soulovka, hraje se podobně jako soulovka, ale není to soulovka a přitom je to tak opojný.
Na úvod musím říct, že Phantom Blade Zero není soulovka, i když si z nich bere dost prvků, tak na začátku hry nabídne dvě obtížnosti, přitom ta těžší dostupná byla pro mě pořád docela dost jednoduchá, ale pokud hledáte trochu výzvu a hru dohrajete, tak si odemknete ještě jednu těžší obtížnost, kde to nepřidá nepřátelům jenom větší sílu a životy jak je zvykem při ng+, ale dokonce budou mít nový move set, takže si budete hru moc užít znovu možná už s utrpením po kterém budete prahnout.


Ihned po spuštění hry mě hra naprosto pohltila a vyplivla mě až po 51min. hraní, kdy mi naběhlo už logo hry s děkováním za hraní a celkovým časem. Soubojový systém je dost podobný souls hrám, ale přináší i nějaké možnosti navíc, jako třeba ve stealthu dát back step a při dokončování jednoho nepřítele můžete zlikvidovat ještě dalšího pokud je poblíž nebo pokud uberete v boji dost hp nepřítěli, můžete mu dát dokončovací kombo, kde většina z dostupných zbraní v demu měla svoje vlastní kombo na dokončení.
Měl jsem možnost porazit 3 bosse a pokud bych si před posledním nevyplýtval flašky na doplnění hp, tak bych prošel demo bez jediné smrti. Během soubojů hraje skvělá hudba a zvlašť u posledního, kterého můžete znát za gameplay traileru byla dost energická a nemůžu se dočkat až si poslechnu veškerý skladby, které ve hře jsou.


Hra jako taková běží na Unreal enginu 5 a na obyčejné PS5 běžela naprosto plynule a vypadala skvěle, i když se hra netajila svojí brutalitou a hromadou krve, která stříkala do všech stran. Takže po technické stránce odvedlo studio S-Game skvělou práci, ale jak dopadne zbytek hry? Na to si budeme muset počkat do data vydání, které ještě nebylo stanovené.





