No, I’m not a Human: Komu otevřeš dveře?

Nízkorozpočtový psychologický survival horor založený na rozhodnutích z pohledu první osoby.Hru vyvíjí studio Trioskaz a o vydání se postará Critical Reflex.

Datum vydání je plánováno na podzim 2025 pro PC a konzole PS5 a Xbox budou následovat.

Příběh

V apokalyptickém světě, kde spálené slunce vyhnalo lidi do úkrytů, se hráč stává strážcem, který rozhoduje, koho pustit dovnitř a koho zabít. Mezi zoufalými přeživšími se skrývají Visitors — nestvůry, které se maskují jako lidé. Každé rozhodnutí je bojem o přežití, morálku a ztrátu vlastní lidskosti.

Hratelnost

Hra střídá denní a noční cyklus, kdy každá část dne má svou funkci.Přes den sledujete zprávy a zjišťujete informace o světě, ale také poznáváte nové způsoby, jak odhalit Visitors.Tyto informace pak využijete v noci, kdy k vám chodí lidé a vy na základě svých znalostí rozhodnete, komu pomůžete, koho nepustíte nebo rovnou zastřelíte.

Každý herní cyklus je náhodně generovaný, takže hra nikdy nebude stejná a budete muset být vždy ostražití.Symbolické jsou i volby: nechat příliš mnoho lidí venku může znamenat smrt pro civilisty; příliš mnoho paranoidních vražd zase přináší jiné konečné stavy.

Stylizace a trailer

Trailer vypadá hodně nápaditě. Je vidět, že se z velké části skládá z textových částí v komiksově laděném stylu. Avšak pohyb po samotném domě má nádech klasické hry z pohledu vašich očí.Když jsem viděl několik gameplay záběrů, musím říct, že hudba, stylizace, atmosféra a následná paranoia, to vše mě už jen z videa neskutečně vtáhlo a měl jsem pocit, že se skutečně nacházím uvnitř příběhu.


Přejít nahoru